SE 6 FILM FOR 140 KRONER

Korsør Filmklub
Fede filmoplevelser for dig
og dine venner

Korsør Filmklub er en frivillig forening, som ønsker at skabe et godt og billigt tilbud til byens børn og unge i alderen 3-18 år, hvor de kan opleve filmmediet i fællesskab med andre. Filmklubben ønsker at give børn og unge store filmoplevelser med både underholdende og lærerige film.

Medlemskab:
Alle børn og unge kan blive medlem. Derudover kan der tegnes medlemskab for voksne, som har lyst til at følges og dele oplevelsen med sit barn, så enten mor, far, bedsteforældre eller andre, som du vil dele en god film med kan deltage.

Du får hele 6 film for kun 140 kr.

Tilmelding:
Du kan tilmelde dig og betale direkte på www.korsoerfilmklub.dk.
Bemærk, at der er begrænsede pladser på holdene.

Praktisk information:
Alle film vises i Korsør Biografteater, Jens Baggesens Gade 17, 4220 Korsør. Kom i god tid. Der er ikke nummerede pladser, så du kan sidde hvor du vil.

Der kan købes slik og drikkevarer i biografen. Egne varer må ikke medbringes.

Har du spørsmål kan du kontakte os på formand@korsoerfilmklub.dk
eller skrive til os på vores facebook side: www.facebook.dk/korsoerfilmklub

RollingernePegiA.png

Holdet er for dig på 3-6 år. Vi viser gode og sjove film, som er tilladt for alle. Det kan være en god idé at have en voksen at dele oplevelsen med.

Krudtuglernepegi7.png

Holdet er for dig på 7-10 år, som er så stor, at du selv vil gå i biografen. Tag en, to eller mange venner med og hyg jer med popcorn i mørket. Vi viser film som er tilladt for alle, men frarådes børn under 7 år.

Vildbassernepegi11.png

Holdet er for dig på 11-18 år, som sagtens selv kan gå i biografen og nyde en god film i mørket. Vi viser film som er tilladt for børn over 11 år. Tag en ven under armen og mød os i mørket.